AVE Creations - Algemene voorwaarden 


Ans Van Eccelpoel - AVE Design

Beatrijslaan 77, 3110 Rotselaar

0479849651

ans@avecreations.be

BE0760.858.496


1. Definities

  • Aanbod: alle aanbiedingen, producten en prijsopgaves uitgaande van mijn webiste,webshop, sociale media of e-mail.
  • Producten: alle producten aangeboden via de website of sociale media.
  • Dienst: alle diensten die ik lever of de klant aanneemt
  • Dienstverlener: Ans Van Eccelpoel van AVE Creations
  • Klant: de ondernemer of particulier/consument die een overeenkomst afsluit met mij en hierdoor de algemene voorwaarden aanvaardt.
  • Schriftelijk: alle schriftelijke communicatie: e-mail, aangetekend schrijven of bericht.
  • Website: https://www.avecreations.be 


2. Toepasselijkheid van de algemene voorwaarden

2.1. In deze algemene voorwaarden beschrijf ik de regels op basis waarvan ik als Dienstverlener mijn diensten aan jou, de Klant, zal leveren. Deze voorwaarden zijn van toepassing op al mijn offertes, aanbiedingen, online programma’s, online workshop, overeenkomsten, diensten, producten en events, en bevatten belangrijke informatie over jouw rechten en verplichtingen.


2.2. Deze algemene voorwaarden hebben steeds voorrang op eventuele algemene voorwaarden van de Klant. Dit voor zover er niet van deze voorwaarden schriftelijk is afgeweken.


2.3. De laatste versie van deze algemene voorwaarden zijn steeds van toepassing.


3. Aanbod en aanvaarding

3.1. De Dienstverlener doet steeds een aanbod via de website, via e-mail of via haar sociale mediakanalen. De prijzen worden uitgedrukt in euro, inclusief BTW. 


3.2. De Dienstverlener heeft steeds het recht om de tarieven en/of voorwaarden aan te passen. Het aanbod dat bestond op het moment dat de Klant het aanvaard, m.a.w. aankoopt, is het geldende aanbod.


3.3. De Dienstverlener kan niet aan haar aanbod worden gehouden indien de Klant redelijkerwijze kon begrijpen dat het aanbod, of een onderdeel daarvan, een kennelijke materiële vergissing of verschrijving bevat, zoals een onrealistische hoge korting of ongebruikelijke lage vraagprijs.


3.4. Bij aanvaarding van het aanbod voor de levering van een dienst of product gaat de Klant ermee akkoord dat de overeenkomst direct wordt uitgevoerd en nagekomen. De Klant-consument, ziet hiermee af van zijn herroepingsrecht (indien dit van toepassing zou zijn).


Alle diensten of producten die aangekocht worden, dienen meteen op de webshop betaald te worden tenzij anders vermeld. 


3.5. Bij geboortekaartjes, geboorteconcepten en andere op maat gemaakte grafische ontwerpen of gepersonaliseerde producten wordt een voorschotfactuur opgemaakt van 30% van het totaal bedrag. Na betaling van dit bedrag gaat de dienstverlener pas van start. 


Na betaling voorschot kan de opdracht nog geannuleerd worden. Annulatie tot 7 dagen na betaling krijg je het volledige bedrag terugbetaald. Na deze 7 dagen wordt dit bedrag niet meer terugbetaald. Dit omdat er al gewerkt werd aan de afgesproken opdracht. 


4. Uitvoering van de overeenkomst en informatieverstrekking Klant

4.1. De Klant vraagt via de website zijn/haar gewenste dienst/producten aan. Prijzen staan niet altijd vermeld op de website. Bij gepersonaliseerde items of grafisch drukwerk wordt er een prijsofferte aangemaakt. De Klant heeft 14 kalenderdagen de tijd om deze te tekenen.


4.2. De prijs die op de website staat is steeds inclusief btw, exclusief eventuele reiskosten, verblijfskosten, onkosten ter plaatse, tenzij anders vermeld.


4.3. De Dienstverlener voert de opdracht naar beste inzicht en vermogen uit. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor het niet-bereiken van het resultaat dat de Klant beoogde. Het beoogde resultaat is steeds afhankelijk van de inzet van de Klant. De uitvoering van de overeenkomst geschiedt in onderling overleg en na schriftelijk akkoord en betaling van het verschuldigde bedrag.


4.4. De Dienstverlener kan haar werk maar naar behoren uitoefenen wanneer de Klant alle gevraagde informatie voor de uitvoering van de opdracht tijdig ter beschikking stelt, tijdens een call/gesprek of via e-mail wordt hier een uiterlijke datum afgesproken. De Klant staat dan ook in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de ter beschikking gestelde gegevens, ook indien deze van derden afkomstig zijn. De Dienstverlener zal uiteraard deze gegevens vertrouwelijk behandelen.


4.5. Wanneer de Klant niet of niet tijdig de verlangde gegevens beschikbaar stelt en de uitvoering van de opdracht hierdoor vertraging oploopt, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten voor rekening van de Klant.


4.6. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, te wijten aan verkeerde of onjuiste gegevens die door de Klant zijn verstrekt. Vb. Schrijffouten in een naam, datum of andere. 


5. Tarieven en betalingen

5.1. Bij het aankopen van een Dienst: Tarieven kunnen steeds veranderen als de Klant bijkomende diensten wenst. Een overeenkomst is slechts definitief als de Klant de offerte heeft getekend binnen de 14 kalenderdagen.


Wanneer de dienst is afgewerkt en opgeleverd aan de Klant, ontvangt deze een factuur. Tenzij anders besproken tijdens de overeenkomst. 


De afzonderlijke kosten (o.a. reiskosten), indien van toepassing, worden apart vermeld op het factuur.


5.2. Bij het aankopen van een Product: alle tarieven staan op de website of sociale media kanalen. Tarieven kunnen veranderen als de Klant een aanpassing/personalisatie wenst die niet meegerekend zit in de prijs. Een aankoop van een product is pas definitief wanneer de Klant heeft betaald. 


Na betaling wordt het product verzonden naar de Klant. Is het een gepersonaliseerd product, wordt het product gemaakt na betaling. Verzending van dit product duurt daarom altijd langer. Eens een gepersonaliseerd product betaald wordt, heb je slechts 12uur de tijd om te annuleren. Na deze 12 uur wordt er gestart aan de opmaak van het product en kan het niet meer geannulleerd worden.


De afzonderlijke kosten (o.a. verzendkosten), indien van toepassing, worden apart vermeld op het factuur.


5.3. Bij niet–betaling of wanbetaling van de factuur binnen de gestelde termijn, worden alle openstaande facturen van rechtswege en zonder ingebrekestelling onmiddellijk opeisbaar en is de Klant vanaf de vervaldag van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een verwijlintrest verschuldigd van 5% per week op het factuurbedrag.


6. Duurtijd en verlenging van de overeenkomst

6.1. Bij het aanvragen van een dienst en bij het tekenen van de offerte wordt er meteen een opleverdatum vastgelegd. Deze datum is enkel bindend als de Dienstverlener tijdig alle benodigdheden, gegevens en andere materialen van de Klant ter beschikking heeft. Datum van oplevering van deze benodigdheden door de Klant, wordt afgesproken bij de overeenkomst. 


Indien de Dienstverlener de opleverdatum moet uitstellen door bovenstaande reden, wordt er per uitgestelde week 5% op de afgesproken kost extra gerekend.


6.2. Bij het opmaken van drukwerk, zowel voor ondernemingen als particulieren, wordt er steeds een proefdruk gemaakt om zo tot het perfecte resultaat te komen.

De Dienstverlener werkt samen met vaste drukkers. Indien de Klant verkiest om met een eigen drukker te werken, is de Dienstverlener niet aansprakelijk voor fouten die kunnen voorkomen na oplevering van het ontwerp tijdens het drukwerk. 


6.3. Bij het opmaken van een geboortekaartje, zowel een uniek ontwerp als een gepersonaliseerd ontwerp, worden aparte afspraken opgemaakt.


6.3.1. De naam van het ongeboren kind, dient geweten te zijn minstens 2 maanden voor de uitgerekende datum om het ontwerp tot in detail af te werken naar de wensen van de Klant, tenzij anders afgesproken tussen de Dienstverlener en de Klant.


6.3.2.  Na de geboorte van het kind stuurt de Klant alle gegevens door naar de Dienstverlener:

  • Gewicht
  • Lengte
  • Geboortedatum
  • Geboorteuur
  • Naam (indien niet eerder geweten)

De Dienstverlener heeft na ontvangen van bovenstaande gegevens 24u de tijd om het ontwerp te finaliseren en door te sturen naar de drukker. Of naar de Klant indien zij wensen om een eigen drukker te verkiezen.


6.4. Bij het boeken van een fotoshoot, wordt er meteen een datum vastgelegd. Deze datum is bindend en kan niet geannuleerd worden, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Indien deze fotoshoot gepland staat op een buitenlocatie en de weersomstandigheden het niet toelaten om deze te laten doorgaan, wordt deze uitgesteld en plant de Dienstverlener in samenspraak met de Klant een nieuwe datum in. 


Wanneer de Klant de opdracht zou annuleren in onderling overleg met de Dienstverlener, zal de Dienstverlener het reeds verrichte werk steeds factureren aan de Klant, met een minimumbedrag van € 50,00 exclusief btw.


De datum kan slechts één keer verzet worden, weersomstandigheden niet meegerekend, mits een meerkost van € 75,00, exclusief btw, dit in onderling overleg met de Dienstverlener en de Klant. Wanneer een opdracht verplaatst zou worden, dan dient deze binnen de 4 weken te worden opgenomen, tenzij partijen anders zouden overeenkomen.


6.5. In het geval voor onvoorziene omstandigheden (o.a. ziekte) heeft Dienstverlener de mogelijkheid de overeenkomst te onderbreken, verplaatsen of annuleren. Van onvoorziene omstandigheden is onder meer sprake in geval van ziekte van de Dienstverlener en omstandigheden die zich voordoen met betrekking tot materialen welke voor een behoorlijke uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk zijn. Dienstverlener maakt een wijziging zoals bedoeld in dit lid zo spoedig mogelijk kenbaar aan de Klant. 


7. Wijzigen of beëindiging van de overeenkomst

7.1. De Dienstverlener is gerechtigd de overeenkomst per direct geheel of gedeeltelijk te ontbinden zonder verplichting tot schadevergoeding als de Klant niet, of slechts gedeeltelijk aan zijn verplichtingen uit de overeenkomst voldoet. De Dienstverlener kan maar haar diensten naar behoren uitoefenen wanneer de Klant aan zijn contractuele verplichtingen voldoet.


7.2. De overeenkomst kan in principe niet vroegtijdig worden stopgezet door de Klant, tenzij in de gevallen hierboven bepaald of tenzij met goedkeuring van de Dienstverlener.


7.3. In het geval voor onvoorziene omstandigheden (o.a. ziekte) heeft Dienstverlener de mogelijkheid een traject of overeenkomst te onderbreken, verplaatsen of annuleren. Van onvoorziene omstandigheden is onder meer sprake in geval van ziekte van de Dienstverlener en omstandigheden die zich voordoen met betrekking tot materialen welke voor een behoorlijke uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk zijn. Dienstverlener maakt een wijziging zoals bedoeld in dit lid zo spoedig mogelijk kenbaar aan Klant.


8. Intellectueel eigendomsrecht

8.1. De ontwerpen, websites, foto’s en video’s gemaakt door de Dienstverlener worden beschouwd als artistiek werk en zijn daarbij onderhevig aan auteursrechten. De intellectuele eigendomsrechten op de door de Dienstverlener ter beschikking gestelde ontwerpen, websites, foto’s, video’s of andere content berusten steeds bij de Dienstverlener, m.a.w. de Dienstverlener blijft eigenaar van de ontwerpen, websites, foto’s of video’s. Deze worden niet overgedragen aan de Klant, tenzij schriftelijk anders zou zijn overeengekomen.


8.2. De Dienstverlener kent aan de Klant een beperkt licentierecht toe voor persoonlijk gebruik. De ontwerpen, website en beeldmateriaal mag door de Klant gedeeld worden op zijn sociale mediakanalen of website. De Klant is verplicht steeds volgende informatie vermelden: ‘Ontwerp door AVE Design’ ofwel ‘@ave__design’ (Instagram). Onderaan een website ontworpen en opgebouwd door de Dienstverlener wordt ook steeds vermeld: Website door AVE Design, met een link naar www.avedesign.be.


8.3. De ontwerpen, foto’s of video’s mogen door de Klant niet gebruikt worden voor andere commerciële doeleinden of mogen niet worden doorgegeven aan derde partijen. De Klant kan niet verkopen aan derden dan wel te laten publiceren door derden, tenzij met schriftelijke goedkeuring van de Dienstverlener.


8.4. De Klant is aldus niet gerechtigd om de ontwerpen of het beeldmateriaal te bewerken of het materiaal aan te passen. Deze rechten blijven behouden bij de Dienstverlener.


8.5. De Dienstverlener heeft steeds het recht om de door haar gemaakte ontwerpen, websites, video’s of foto’s te gebruiken en te publiceren op al haar sociale mediakanalen en op haar website. Daarnaast kan de Dienstverlener het beeldmateriaal ook gebruiken voor andere materiële promotionele doeleinden en publicaties, waaronder, doch niet uitsluitend portofolio, advertenties, sociale media, wedstrijden, beursmateriaal, tijdschriften.


Afhankelijk van het opgeleverde materiaal stelt de Dienstverlener een datum af van wanneer de opgeleverd dienst/product getoond mag worden op sociale media of website.


8.5.1. Foto’s en ontwerpen van geboortekaartjes of geboorte concepten mogen door de Dienstverlener gedeeld worden twee weken na de geboorte van het kind, tenzij anders afgesproken tijdens de overeenkomst tussen de Dienstverlener en de Klant. 


8.5.2. Foto’s en ontwerpen van uitnodigingen en trouwuitnodigingen, mogen door de Dienstverlener gedeeld worden één week na de datum van het feest, tenzij anders afgesproken tijdens de overeenkomst tussen de Dienstverlener en de Klant. 


8.5.3. Foto’s en ontwerpen van drukwerk voor ondernemingen, mogen door de Dienstverlener gedeeld worden twee weken na oplevering van het ontwerp en drukwerk. Tenzij anders afgesproken tijdens de overeenkomst tussen de Dienstverlener en de Klant.


8.5.4. Foto’s, ontwerpen en het design van een website voor ondernemingen, mogen door de Dienstverlener gedeeld worden, één week na lancering van de nieuwe website. Tenzij anders afgesproken tijdens de overeenkomst tussen de Dienstverlener en de Klant.


8.5.5. Foto’s en ontwerpen van gepersonaliseerde cadeaus, mogen door de Dienstverlener gedeeld worden twee weken na verzending of afhaling door de Klant. Tenzij anders afgesproken tijdens de overeenkomst tussen de Dienstverlener en de Klant.


8.5.6. Foto’s en ontwerpen van diensten of producten die hier bovenstaand niet zijn vermeld, mogen door de Dienstverlener gedeeld worden na oplevering van het product of dienst. Tenzij anders afgesproken tijdens de overeenkomst tussen de Dienstverlener en de Klant.


8.6. Indien de Klant het beeldmateriaal zou gebruiken in strijd met deze bepalingen, zal de Klant een schadevergoeding dienen te betalen gelijk aan driemaal de gebruikelijke licentievergoeding voor dergelijk geval, onverminderd het recht van de Dienstverlener om haar werkelijke schade te vorderen. Het betalen van een schadevergoeding geeft niet het recht aan de Klant om het desbetreffende beeldmateriaal verder te gebruiken.


9. Aansprakelijkheid

9.1. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor enige schade aan producten/aangeleverde ontwerpen ontstaan bij de Klant, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld aan de zijde van de Dienstverlener of diens aangestelde vertegenwoordigers.


9.2. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor fouten bij het drukwerk door een eigen gekozen drukker door de Klant.


9.2. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor, tijdens of na de fotoshoot voor verlies, diefstal of beschadigingen van persoonlijke eigendommen van de Klant tijdens een fotoshoot. De Dienstverlener kan ook niet aansprakelijk worden gesteld voor lichamelijke dan wel materiële schade veroorzaakt door vallen, uitglijden, etc. van de Klant tijdens de fotoshoot.


9.3. De Dienstverlener kan niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele kleurafwijkingen op niet- gekalibreerde beeldschermen en afdrukken die door een derde worden aangeleverd.


9.4. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor vertragingen bij de levering.


9.5. Ingeval de Dienstverlener een schadevergoeding verschuldigd zou zijn, bedraagt de schade niet meer dan het bedrag dat door de verzekering van de Dienstverlener wordt uitgekeerd, dan wel het gefactureerde bedrag.


9.6. Wanneer de Klant tijdens de fotoshoot schade zou toebrengen aan het materiaal van de Dienstverlener, is de Klant gehouden de werkelijke waarde te vergoeden.


9.7. Overmacht. De Dienstverlener aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid wanneer zij als gevolg van overmacht of vreemde oorzaak niet aan haar verplichtingen kan voldoen. Wanneer de overmacht slechts tijdelijk van aard is, zal zij alsnog aan onze contractuele verplichtingen trachten te voldoen vanaf het moment dat dit redelijkerwijs weer mogelijk is.

Als blijkt dat een verderzetting niet meer mogelijk is, zal de overeenkomst in onderling overleg herzien of ontbonden worden.


9.8. Relaties met derden. Voor zover de Dienstverlener afhankelijk zou zijn van de medewerking, diensten en leveringen van derden, kan de Dienstverlener op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor schade voortkomend uit deze relaties of het verbreken ervan.


9.9. Contractuele tekortkomingen. Indien bij het uitvoeren van onze overeenkomst een ernstige tekortkoming aan de Dienstverlener te wijten zou zijn kan u haar schriftelijk in gebreke stellen, waarbij er een redelijke termijn wordt gegund om alsnog onze verplichtingen na te komen. De Dienstverlener kan slechts aansprakelijk gesteld worden voor een vervangende schadevergoeding die niet hoger kan zijn dan het factuurbedrag. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige tekortkoming van een aangestelde of derden.


Iedere aansprakelijkheid voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder enige vergoeding van indirecte schade, gevolgschade of schade wegens gederfde omzet of winst.


9.10. Technische problemen website. De Dienstverlener kan geen bepaalde uptime van de website garanderen. De digitale inhoud kan daardoor eventueel voor korte periodes niet beschikbaar zijn. De Klant kan hiervoor geen vergoeding vorderen, wanneer dit binnen redelijke proporties blijft.


De Dienstverlener stelt alles in het werk om ervoor te zorgen dat de website en de online diensten zo spoedig mogelijk weer beschikbaar zijn. De Dienstverlener kan evenwel geen enkele garantie bieden.


9.11. Gebruik Website. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade door inbraak of hacking van de Website. De Dienstverlener zal het nodige doen om alle redelijke beveiligingsmaatregelen in acht te nemen en dit conform de stand ter technieken die op dit moment beschikbaar zijn.


De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade door phising, framing of andere vormen van internetfraude of andere criminele activiteiten.

 

10. Levering

10.1. Voor aankoop van producten gelden de volgende bepalingen: Als verzendadres geldt het adres dat de Klant heeft opgegeven. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor fouten in het aanleveren van deze leveringsinformatie.


10.2. De Dienstverlener verzendt de producten binnen de 3-5 werkdagen. Indien producten niet op voorraad zijn, wordt de Klant op de hoogte gehouden van de aangepaste levertijd.


10.3. Wanneer de bezorging vertraging heeft ontvangt de Klant hiervan zo spoedig mogelijk bericht. Indien de bezorging langer duurt dan 30 kalenderdagen heeft de Klant het recht de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.


10.4. De Dienstverlener levert enkel binnen België, tenzij partijen anders zijn overeengekomen.


11. Retournering

11.1. Aangekochte producten door de Klant kunnen worden geretourneerd binnen 14 kalenderdagen na ontvangst op kosten van de Klant. Er zijn enkele uitzonderingen waarop de Klant het aangekochte product niet kan retourneren.


11.1.1. Gepersonaliseerde cadeaus of ontwerpen kunnen niet geretourneerd worden.


11.1.2. Drukwerk voor zowel ondernemingen als particulieren kunnen niet geretourneerd worden. 


11.1.3. Bedrukte t-shirts, truien of andere kledingstukken kunnen niet geretourneerd worden.


12. Intellectuele eigendomsrecht

12.1. Door acceptatie van deze algemene voorwaarden wordt uitdrukkelijk erkend door de Klant dat alle ontwerpen, informatie, afbeeldingen, e-mails, downloads, schema’s, modules en/of materialen, en overige inhoud op de website producteneigendom zijn van de Dienstverlener en beschermd zijn door de relevante rechten van intellectuele eigendom, waaronder doch niet beperkt tot auteursrechten, merkenrechten, databankrechten, naburige rechten, octrooien en modelrechten.


12.2. De Dienstverlener verleent aan de Klant een beperkt, persoonlijk, niet exclusief, niet-sublicentieerbaar, niet-overdraagbaar en onherroepelijk recht om de diensten en producten te gebruiken voor persoonlijke doeleinden en onder de voorwaarden, zoals in deze algemene voorwaarden gesteld. Dit enkel gedurende de duurtijd van de overeenkomst.


12.3. Het is de Klant uitdrukkelijk verboden om teksten, ontwerpen, foto’s, informatie, afbeeldingen en overige inhoud, opgesteld door de Dienstverlener, te kopiëren, te wijzigen, openbaar te maken, voor directe of indirecte commerciële doeleinden te gebruiken of aan derden over te maken.


Het is de Klant ook verboden om de gegeven licentie over te dragen aan derden. De Klant mag uitsluitend de inhoud downloaden en opslaan en/of printen voor strikt persoonlijk gebruik.


12.4. Partijen kunnen steeds hiervan afwijken door middel van een schriftelijke overeenkomst


13. Betwistingen

De Klant is verplicht om eventuele klachten over facturen en/of geleverde diensten of producten binnen de 8 dagen na het ontstaan van de klacht schriftelijk kenbaar maken aan de Dienstverlener.


Indien van een gebrek later melding zou worden gemaakt van een fysiek product, dan komt de Klant geen absoluut recht meer toe op herstel, vervanging of schadeloosstelling.

De Klant kan ook steeds kiezen om een klacht in te dienen bij de consumenten ombudsdienst van de Federale Overheid. Dit kan via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl.


14. Gegevensverwerking

14.1. Door het aanvaarden van een aanbod, verklaart de Klant zich akkoord met de verwerking van zijn persoonsgegevens conform de Dienstverlener zijn privacy policy. Deze algemene voorwaarden dienen te worden gelezen in combinatie met deze algemene privacyverklaring die toegankelijk is op de website.


14.2. Door het aanmaken van een account, aanvaardt de Klant zonder voorbehoud deze algemene voorwaarden. Daarnaast moet de Dienstverlener voor het aanmaken van het gebruikersaccount of het opmaken van bepaalde documenten de persoonsgegevens verwerken. De omstandigheden waarin dat gebeurt, worden nader omschreven in de privacy policy.


14.3. In het kader van de diensten die de Dienstverlener verricht, verwerkt zij als ‘verantwoordelijke’ persoonsgegevens van de contactpersonen die de Klant opgeeft. De contactgegevens van deze personen kunnen verwerkt worden in het kader van ons Klantenbeheer, voor marketingdoeleinden, en dienen om onze overeenkomst met de Klant naar behoren uit te voeren.


15. Algemeen

15.1. Partijen zijn gehouden tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van deze overeenkomst hebben verkregen van de andere partij.


15.2. Niemand kan zijn of haar rechten en/of verplichtingen voortvloeiend uit deze algemene voorwaarden of onze overeenkomsten overdragen aan een derde partij zonder toestemming van de andere partij.


15.3. Wanneer een bepaling uit deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk in strijd zou zijn met een wettelijke bepaling, en daardoor nietig zou zijn, dan blijven deze voorwaarden voor het overige onverminderd van kracht. Indien nodig zullen partijen gezamenlijk een nieuwe bepaling overeenkomen die in ligt met het doel van de nietige bepaling.


15.4. Deze overeenkomst wordt beheerst door het Belgisch recht. Elke betwisting i.v.m. de interpretatie of uitvoering van een contract en m.b.t. onze facturen behoort tot de uitsluitende bevoegdheid van het de rechtbanken waar de maatschappelijke zetel van de Dienstverlener gelegen is.


Deze algemene voorwaarden zijn het laatst bijgewerkt op 14/02/2023.